• De mooiste wijnaccessoires
  • Snelle service
  • Niet goed, geld terug
  • Hoogwaardige afwerking

FAQ: Wat kunnen we voor je doen?


BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen, volgt u onderstaande stappen:
1. Via de homepagina kun je naar 'SHOP' gaan. Hier vind je alle aangeboden producten.
2. Klik vervolgens op 'in winkelwagen'. Op het icoontje van de winkelwagen is nu jouw product toegevoegd. Het totaalbedrag verschijnt in het scherm.
3. Druk op de button 'verder naar bestellen' om je bestelling af te maken. 
4. Vul uw gegevens in, zodat wij weten waar uw bestelling naar verzonden mag worden. 
5. Kies vervolgens de gewenste verzendmethode. Klik op volgende.
6. U komt op de pagina 'betaalmethode'. Kies uw passende betaalmethode om daarna weer op 'volgende' te klikken.
7. Controleer uw bestelling; kloppen de gegevens? Dit is de laatste stap; de bevestiging.
8. Vink 'ik ga akkoord met de voorwaarden' aan en druk op de knop 'koop nu'. 
Uw bestelling is geplaatst.

Wat is de levertijd van mijn product?

Vanwege het groot verschil in soorten en maten van onze producten, hangt de levertijd sterk af van uw gekozen product. 
De actuele levertijd staat vermeld bij het product in de webshop. 
De levertijd van de wijnhouders is, mits deze op voorraad zijn ongeveer 3 werkdagen.
De levertijd van de wijnlat is, mits deze op voorraad zijn ongeveer 3 werkdagen.
De levertijd van de wijnrekken staal rond design is gemiddeld 2-3 weken.
De levertijd van de wijnrekken staal vierkant design is gemiddeld 3-4 weken.
De levertijd van de wijnrekken hout met staal is ongeveer 3-5 werkdagen.
De levertijd van de wandplanken en de wijnaccessoires is ongeveer 5-10 werkdagen. 

Ik heb mijn product snel nodig, wat kunnen jullie voor mij doen?

Als u uw product om wat voor speciale reden dan ook snel in huis moet hebben, kunt u het best even contact opnemen via de 'whatsapp of mailbutton' onderaan de pagina. Op deze manier kunnen we u snel te woord staan en bekijken wat uw mogelijkheden zijn.
Bent u in de gelegenheid om het product af te halen? Dan is dat vaak de snelste oplossing.

Kan ik ook een opmerking toevoegen voor mijn wensen?

Heeft u speciale wensen of is het prettig voor ons om wat extra informatie te ontvangen? Dan kunt u bij de laatste stap van het plaatsen van uw bestelling, bij 'bevestiging', een opmerking invoeren in het veld 'opmerkingen'. Misschien gaat het bijvoorbeeld om een cadeau, of wilt u zwarte haken. 

Hoe weet ik dat mijn bestelling is ontvangen?

U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling een ontvangstbevestiging via de mail. Het kan zijn dat deze in uw spam terechtkomt. Ook wij ontvangen een bevestiging wanneer de bestelling op de juiste manier is gedaan. Zie bovenstaand stappenplan. 
Mocht u geen bevestiging hebben gehad, dan raden wij u aan om contact op te nemen via: info@stalenwijnrekken.nl 

Staat uw vraag er niet tussen of heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag? Whatsapp of mail ons via de homepagina!