FAQ: Wat kunnen we voor je doen?
BETALEN
Hoe voldoe ik de betaling van mijn product?
Wanneer u een bestelling, plaatst kunt u bij de stap 'betaalmethode' kiezen voor de gewenste methode. Klik een van de methoden aan om uw betaling te voldoen. U ontvangt een bevestiging van uw betaling, zodra deze is voldaan.
Waarom betaal ik verzendkosten?
Bij Stalenwijnrekken zijn we graag transparant; we laten u graag zien waar u aan toe bent. De verzend- of bezorgkosten berekenen wij apart van de productprijs. Zoals al eerder geschreven, bieden wij een ruim assortiment aan wijnrekken met elk hun eigen maat en gewicht. De bezorgkosten variëren dus en dat heeft alles te maken met de manier van verzenden en de grootte van uw product.
Waarom staat er 'kortingscode' bij het afrekenen?
Zo nu en dan zijn er kortingscodes actief. Via Instagram delen we de kortingscode. We hebben geen standaard kortingscodes waar u gebruik van kunt maken. Dit veld is dus optioneel.
Welke betaalmethoden hebben jullie?
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethoden aan:
- iDEAL
- Klarna
- PayPal
- Apple Pay
- Creditcard
- Giropay
- Overboeking (SEPA)
- Bancontact
- Vooraf overmaken
- Betalen bij ophalen
Kan ik achteraf betalen?
Ja, dit kan via Klarna of wanneer u uw wijnrek op komt halen in Sprang-Capelle.
Hoe weet ik dat mijn geld goed ontvangen is?
U ontvangt een bestelbevestiging via de mail. Hierin staat vermeld of de bestelling juist is ontvangen. Wij nemen ook altijd even contact met u op wanneer de betaling (nog) niet goed is ontvangen.
Staat uw vraag er niet tussen of heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag? Whatsapp of mail ons via de homepagina!