FAQ: Wat kunnen we voor je doen?
BEZORGEN
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Zoals je misschien al hebt gezien, bieden wij een grote diversiteit aan wijnrekken. Elk wijnrek heeft zijn eigen formaat.
Bij pakketen die met de post verzonden worden, ontvangt u een verzendbevestiging. Sommige pakketen passen door de brievenbus, de wat grotere pakketen worden met de bezorgdienst afgeleverd.
Wij zijn afhankelijk van de bezorg- en koerierdienst. Wanneer het bij ons eenmaal uit handen is, wordt het overgedragen aan PostNL, DHL, DPD of Brenger. U kunt uw bestelling bijna altijd volgen via track en trace.
Grotere wijnrekken worden met onze koeriersdienst 'Brenger' meegegeven. De koerier neemt altijd contact met u op, voordat het wijnrek geleverd wordt. Het wijnrek wordt bij ons opgehaald. Zodra dit is gebeurd, wordt in ons systeem de verzendbevestiging gestuurd via de mail.
Bent u benieuwd naar de actuele status van uw bestelling? U kunt altijd contact opnemen met ons via: info@stalenwijnrekken.nl
Kan ik zelf kiezen voor een bezorgdatum?
We denken graag met u mee! Bent u op een speciale dag thuis of juist niet vanwege een afspraak of werk? Overleg met ons! We vinden het fijn als we samen tot een goede afleverdatum kunnen komen. Vermeld eventueel bij 'opmerkingen' welke dag u goed uit komt. Voor wijnrekken die met de post meegaan, is het altijd spannend of de gekozen dag dan lukt, maar voor de wijnrekken die met de koerier worden bezorgd kunnen we 9 van de 10 keer in goed overleg het perfecte bezorgmoment afspreken.
Waarom betaal ik verzendkosten?
Bij Stalenwijnrekken zijn we graag transparant; we laten u graag zien waar u aan toe bent. De verzend- of bezorgkosten berekenen wij apart van de productprijs. Zoals al eerder geschreven, bieden wij een ruim assortiment aan wijnrekken met elk hun eigen maat en gewicht. De bezorgkosten variëren dus en dat heeft alles te maken met de manier van verzenden en de grootte van uw product.
Kan ik mijn bezorging volgen?
U ontvangt bij producten die met de post meegaan een track en trace. Heeft u een groot wijnrek besteld die niet met de post gaat, dan ontvangt u een bericht van onze koerier voor de levertijd.
Kan ik mijn bestelling ook ergens ophalen?
Wij bieden u graag de mogelijkheid om zelf uw bestelling op te halen. Wij zijn gevestigd in Sprang-Capelle, dit is vlakbij de Efteling. In overleg maken we een ophaalafspraak. U kunt hiervoor contact opnemen via: info@stalenwijnrekken.nl
Wanneer u bij het plaatsen van uw bestelling heeft gekozen voor 'gratis ophalen in Sprang-Capelle' nemen wij contact met u op om een afspraak te maken.
Met welke bezorgdienst wordt mijn product afgeleverd?
Pakketen die met de post meegaan, worden doorgaans verzonden met PostNL, DHL of DPD.
Wijnrekken die niet met de post meegaan, worden bij ons opgehaald en rechtstreeks naar u gebracht met de koerier van Brenger.
Staat uw vraag er niet tussen of heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag? Whatsapp of mail ons via de homepagina!