FAQ: Wat kunnen we voor je doen?
RETOURNEREN
De bestelling voldoet niet aan mijn verwachting. Kan ik het product terugsturen?
Om een product te retourneren, verwijzen we u graag naar de pagina 'service'
Hoe stuur ik mijn product terug?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn variabel per product, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Bij grotere items kan Button Design het retoursturen organiseren per koerier. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@stalenwijnrekken.nl of gebruik maken van de herroepingsrecht via een brief. Hiervoor download u het formulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Wanneer ontvang ik mijn geld bij een geretourneerd product?
Het verschuldigde orderbedrag wordt binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Kan ik mijn product ook bij jullie in de winkel afgeven?
Ja! Maak een afspraak met ons via: info@stalenwijnrekken.nl
Staat uw vraag er niet tussen of heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag? Whatsapp of mail ons via de homepagina!