Klantenservice


Levertijd en verzendkosten

Levertijd
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bovenaan de homepagina of bij het product staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. 

Verzendkosten
De verzendkosten zijn variabel. Deze worden bij elk product getoond. In de winkelwagen worden de verzendkosten nog eens apart benoemd. Kiest u voor meerdere producten, dan geldt een passende verzendkosten. Levering verloopt via de postbode of koerier. Als u hier vragen over heeft, kun u altijd contact opnemen via de email info@stalenwijnrekken.nl 


Retourneren

Herroepingsrecht / bedenktijd
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn variabel per product, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Bij grotere items kan Button Design het retoursturen organiseren per koerier. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@stalenwijnrekken.nl of gebruik maken van de herroepingsrecht via een brief. Hiervoor download u het formulierWij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Uitzondering voor maatwerk
Voor producten die op maat worden gemaakt gelden bovenstaande rechten niet. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@stalenwijnrekken.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Verkeerd bezorgadres ingevuld?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.


Garantie en klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij in samenspraak met u zorgen voor een passende oplossing.

Klachten

Wij vinden het belangrijk dat klanten helemaal tevreden zijn over onze producten en service. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben, neem dan altijd direct contact met ons op per email. Wij zullen er alles aan doen deze klacht naar tevredenheid op te lossen. Is de klacht na beantwoording van de mail niet verholpen? Stuur de klacht dan per brief onder vermelding van naam, adres, woonplaats en bestelnummer naar:

Button Design
Oosteind 28
5161 MJ Sprang-Capelle

Zodra we de brief hebben ontvangen, volgt er binnen 5 werkdagen een inhoudelijk antwoord op uw klacht.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Betaalmethoden

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethoden aan:
- iDEAL

- Klarna

- PayPal

- Apple Pay

- Creditcard

- Giropay

- Overboeking (SEPA)

- Bancontact

- Vooraf overmaken