FAQ:

De bestelling voldoet niet aan mijn verwachting. Kan ik het product terugsturen?

Om een product te retourneren, verwijzen we u graag naar de pagina 'service'

Hoe stuur ik mijn product terug?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn variabel per product, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Bij grotere items kan Button Design het retoursturen organiseren per koerier. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@stalenwijnrekken.nl of gebruik maken van de herroepingsrecht via een brief. Hiervoor download u het formulierWij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wanneer ontvang ik mijn geld bij een geretourneerd product?

Het verschuldigde orderbedrag wordt binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Kan ik mijn product ook bij jullie in de winkel afgeven?

Ja! Maak een afspraak met ons via: info@stalenwijnrekken.nl

Hoe voldoe ik de betaling van mijn product?

Wanneer u een bestelling, plaatst kunt u bij de stap 'betaalmethode' kiezen voor de gewenste methode. Klik een van de methoden aan om uw betaling te voldoen. U ontvangt een bevestiging van uw betaling, zodra deze is voldaan.

Waarom betaal ik verzendkosten?

Bij Stalenwijnrekken zijn we graag transparant; we laten u graag zien waar u aan toe bent. De verzend- of bezorgkosten berekenen wij apart van de productprijs. Zoals al eerder geschreven, bieden wij een ruim assortiment aan wijnrekken met elk hun eigen maat en gewicht. De bezorgkosten variëren dus en dat heeft alles te maken met de manier van verzenden en de grootte van uw product.

Waarom staat er 'kortingscode' bij het afrekenen?

Zo nu en dan zijn er kortingscodes actief. Via Instagram delen we de kortingscode. We hebben geen standaard kortingscodes waar u gebruik van kunt maken. Dit veld is dus optioneel.

Welke betaalmethoden hebben jullie?

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethoden aan:
- iDEAL

- Klarna

- PayPal

- Apple Pay

- Creditcard

- Giropay

- Overboeking (SEPA)

- Bancontact

- Vooraf overmaken

- Betalen bij ophalen

Kan ik achteraf betalen?

Ja, dit kan via Klarna of wanneer u uw wijnrek op komt halen in Sprang-Capelle.

Hoe weet ik dat mijn geld goed ontvangen is?

U ontvangt een bestelbevestiging via de mail. Hierin staat vermeld of de bestelling juist is ontvangen. Wij nemen ook altijd even contact met u op wanneer de betaling (nog) niet goed is ontvangen. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Zoals je misschien al hebt gezien, bieden wij een grote diversiteit aan wijnrekken. Elk wijnrek heeft zijn eigen formaat.
Bij pakketen die met de post verzonden worden, ontvangt u een verzendbevestiging. Sommige pakketen passen door de brievenbus, de wat grotere pakketen worden met de bezorgdienst afgeleverd. 
Wij zijn afhankelijk van de bezorg- en koerierdienst. Wanneer het bij ons eenmaal uit handen is, wordt het overgedragen aan PostNL, DHL, DPD of Brenger. U kunt uw bestelling bijna altijd volgen via track en trace. 
Grotere wijnrekken worden met onze koeriersdienst 'Brenger' meegegeven. De koerier neemt altijd contact met u op, voordat het wijnrek geleverd wordt. Het wijnrek wordt bij ons opgehaald. Zodra dit is gebeurd, wordt in ons systeem de verzendbevestiging gestuurd via de mail. 
Bent u benieuwd naar de actuele status van uw bestelling? U kunt altijd contact opnemen met ons via: info@stalenwijnrekken.nl 

Kan ik zelf kiezen voor een bezorgdatum?

We denken graag met u mee! Bent u op een speciale dag thuis of juist niet vanwege een afspraak of werk? Overleg met ons! We vinden het fijn als we samen tot een goede afleverdatum kunnen komen. Vermeld eventueel bij 'opmerkingen' welke dag u goed uit komt. Voor wijnrekken die met de post meegaan, is het altijd spannend of de gekozen dag dan lukt, maar voor de wijnrekken die met de koerier worden bezorgd kunnen we 9 van de 10 keer in goed overleg het perfecte bezorgmoment afspreken. 

Waarom betaal ik verzendkosten?

Bij Stalenwijnrekken zijn we graag transparant; we laten u graag zien waar u aan toe bent. De verzend- of bezorgkosten berekenen wij apart van de productprijs. Zoals al eerder geschreven, bieden wij een ruim assortiment aan wijnrekken met elk hun eigen maat en gewicht. De bezorgkosten variëren dus en dat heeft alles te maken met de manier van verzenden en de grootte van uw product.

Kan ik mijn bezorging volgen?

U ontvangt bij producten die met de post meegaan een track en trace. Heeft u een groot wijnrek besteld die niet met de post gaat, dan ontvangt u een bericht van onze koerier voor de levertijd.

Kan ik mijn bestelling ook ergens ophalen?

Wij bieden u graag de mogelijkheid om zelf uw bestelling op te halen. Wij zijn gevestigd in Sprang-Capelle, dit is vlakbij de Efteling. In overleg maken we een ophaalafspraak. U kunt hiervoor contact opnemen via: info@stalenwijnrekken.nl 
Wanneer u bij het plaatsen van uw bestelling heeft gekozen voor 'gratis ophalen in Sprang-Capelle' nemen wij contact met u op om een afspraak te maken.

Met welke bezorgdienst wordt mijn product afgeleverd?

Pakketen die met de post meegaan, worden doorgaans verzonden met PostNL, DHL of DPD. 
Wijnrekken die niet met de post meegaan, worden bij ons opgehaald en rechtstreeks naar u gebracht met de koerier van Brenger. 

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen, volgt u onderstaande stappen:
1. Via de homepagina kun je naar 'SHOP' gaan. Hier vind je alle aangeboden producten.
2. Klik vervolgens op 'in winkelwagen'. Op het icoontje van de winkelwagen is nu jouw product toegevoegd. Het totaalbedrag verschijnt in het scherm.
3. Druk op de button 'verder naar bestellen' om je bestelling af te maken. 
4. Vul uw gegevens in, zodat wij weten waar uw bestelling naar verzonden mag worden. 
5. Kies vervolgens de gewenste verzendmethode. Klik op volgende.
6. U komt op de pagina 'betaalmethode'. Kies uw passende betaalmethode om daarna weer op 'volgende' te klikken.
7. Controleer uw bestelling; kloppen de gegevens? Dit is de laatste stap; de bevestiging.
8. Vink 'ik ga akkoord met de voorwaarden' aan en druk op de knop 'koop nu'. 
Uw bestelling is geplaatst.

Wat is de levertijd van mijn product?

Vanwege het groot verschil in soorten en maten van onze producten, hangt de levertijd sterk af van uw gekozen product. 
De actuele levertijd staat vermeld bij het product in de webshop. 
De levertijd van de wijnhouders is, mits deze op voorraad zijn ongeveer 3 werkdagen.
De levertijd van de wijnlat is, mits deze op voorraad zijn ongeveer 3 werkdagen.
De levertijd van de wijnrekken staal rond design is gemiddeld 2-3 weken.
De levertijd van de wijnrekken staal vierkant design is gemiddeld 3-4 weken.
De levertijd van de wijnrekken hout met staal is ongeveer 3-5 werkdagen.
De levertijd van de wandplanken en de wijnaccessoires is ongeveer 5-10 werkdagen. 

Ik heb mijn product snel nodig, wat kunnen jullie voor mij doen?

Als u uw product om wat voor speciale reden dan ook snel in huis moet hebben, kunt u het best even contact opnemen via de 'whatsapp of mailbutton' onderaan de pagina. Op deze manier kunnen we u snel te woord staan en bekijken wat uw mogelijkheden zijn.
Bent u in de gelegenheid om het product af te halen? Dan is dat vaak de snelste oplossing.

Kan ik ook een opmerking toevoegen voor mijn wensen?

Heeft u speciale wensen of is het prettig voor ons om wat extra informatie te ontvangen? Dan kunt u bij de laatste stap van het plaatsen van uw bestelling, bij 'bevestiging', een opmerking invoeren in het veld 'opmerkingen'. Misschien gaat het bijvoorbeeld om een cadeau, of wilt u zwarte haken. 

Hoe weet ik dat mijn bestelling is ontvangen?

U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling een ontvangstbevestiging via de mail. Het kan zijn dat deze in uw spam terechtkomt. Ook wij ontvangen een bevestiging wanneer de bestelling op de juiste manier is gedaan. Zie bovenstaand stappenplan. 
Mocht u geen bevestiging hebben gehad, dan raden wij u aan om contact op te nemen via: info@stalenwijnrekken.nl